InstallatiePortal Diensten > Perfect afgestemd op de installatiebranche
Breedbeeld aan
Telefoondienst
Telefoondienst
Deze telefoondienst biedt meer dan alleen het beantwoorden van de telefoon en het doorgeven van berichten. De telefoondienst kan ook functioneren als helpdesk of callcenter voor het onderbrengen van de storingsdienst. U kunt zelf bepalen hoe u deze dienst inzet: 24 uur, incidenteel, in het weekend of alleen overdag.

De telefoondienst gaat voor u aan de slag zodra u uw telefoon doorschakelt. De kosten voor UNETO-VNI leden zijn € 2,60 (€ 3,20 voor niet-leden) per afgehandeld telefoontje. Aan deze dienst zijn geen abonnements- of instelkosten verbonden. U betaalt naast de kosten van het basisabonnement van de InstallatiePortal dus enkel voor de afgehandelde telefoontjes.

Bij het afsluiten van de telefoondienst kunt u aangeven hoe u op de hoogte gebracht wilt worden van de afgehandelde gesprekken, per e-mail of SMS of wellicht wilt u teruggebeld worden door onze telefoondienst. Aan de telefonische terugkoppeling zijn kosten verbonden. U betaalt als UNETO-VNI lid € 1,60 per uitgaand gesprek (€ 2,20 voor niet-leden).

De voordelen op een rij:
  • Geen instelkosten bij de start;
  • Geen vaste kosten: als u niet gebeld wordt betaalt u niets;
  • Geen opzegtermijn;
  • 24 uur per dag, 7 dagen per week;
  • Deskundige afhandeling van uw telefoontjes.

Hoe werkt het?

Wanneer u zich via de onderstaande link aanmeldt, ontvangt u per e-mail een kort formulier met enkele vragen over uw bedrijf en de service die u wenst van de Telefoondienst. Daarnaast ontvangt u een opdrachtbevestiging waarmee u de InstallatiePortal machtigt om periodiek de kosten van de Telefoondienst af te schrijven van uw rekening. U vult beide formulieren in en stuurt ze op naar de InstallatiePortal. Vervolgens wordt contact met u opgenomen om de service met u door te nemen en de Telefoondienst te testen. Daarna is de Telefoondienst klaar voor gebruik!

Ervaringen
Wij gebruiken de Telefoondienst vooral tijdens vakanties, maar ook als er opeens even niemand op kantoor is. Het mooie is dat we de Telefoondienst zelf kunnen in- en uitschakelen, zodat we zeer flexibel zijn in het gebruik ervan. En, niet gebruiken is niet betalen: er zijn geen vaste kosten.

Hanny Smits-Kamphuis
Smits Zoetermeer Elektro Techniek B.V. te Zoetermeer



De Telefoondienst is voor mijn bedrijf echt een uitkomst. Ik gebruik ‘m een paar keer per maand als ik mijn klanten even niet zelf te woord kan staan. Bij andere aanbieders zou ik alleen al aan vaste kosten minimaal €25 per maand kwijt zijn; bij de InstallatiePortal betaal ik alleen voor de telefoontjes die voor mij afgehandeld worden. Mijn klanten merken daar overigens niets van, want er wordt netjes opgenomen met mijn bedrijfsnaam en ik krijg achteraf een e-mail met alle nodige informatie.

Joop Weenk
AquaDataSystems B.V. te Dronten



Wij zijn heel erg tevreden over de Telefoondienst. We waren binnen een dag aangesloten. Nu schakelen we aan het eind van iedere werkdag onze telefoon door. Alle niet dringende telefoontjes worden verzameld en naar ons gemaild. De spoedgevallen worden direct per SMS gemeld aan de dienstdoende monteur.

Fennigje Wildhagen
Klostermann Nederland B.V. te Tilburg



Samen met vier andere bedrijven uit de regio Tilburg heb ik Loket Zuid opgericht. Wij helpen consumenten om hun huis energiezuiniger te maken. Alle telefoontjes naar Loket Zuid worden professioneel afgehandeld door de Telefoondienst, zo'n 400 per kwartaal. De medewerkers van de Telefoondienst geven de eerste uitleg aan de klant, noteren enkele gegevens en koppelen naar ons terug per mail zodat wij verder actie kunnen ondernemen. We zijn erg tevreden over de Telefoondienst. Het is goedkoop. En bij het oprichten van Loket Zuid was ook de Telefoondienst in een mum van tijd operationeel.

Coen Oostelbos
Loket Zuid te Tilburg



Wij moeten 7 dagen per week, 24 uur per dag bereikbaar zijn voor onze klanten. Vroeger maakten wij gebruik van een antwoordapparaat waar de klanten hun storing op konden inspreken. De dienstdoende service-monteur moest dan elk uur inbellen om te kijken of er storingen waren gemeld. Tegenwoordig schakelen we op werkdagen na sluitingstijd en in het weekend de telefoon door naar de Telefoondienst en worden onze klanten netjes te woord gestaan namens ons bedrijf. Direct na de storingsmelding krijgt de dienstdoende service-monteur een telefoontje en bij geen gehoor een SMS-je. De monteurs zijn zeer tevreden en onze klanten ook.

Linda de Vries
Loodg.- en Verwarmingsbedrijf van Wijngaarden B.V. te Alphen a/d Rijn
Contactgegevens
IP Software B.V.
Noorderhof 8
5804 BV Venray
T 0800 5804080
E support@ip-software.nl